Azra34 yapmadı canım. Bugün tekrar gittim. Bana bir hap ve kremler verdi kullan pazartesi görüşelim dedi tekrar. Birde cilt kuru kalmayacak hiç o da kaşınmaya ortam oluşturur dedi. 3 hafta sürecek bı tedavi. Daha sonra da hep nemlendirici kullan dedi.