GizemElf kusura bakmayın anca donus saglandı banada
kaplama yapılabılırmıs dısınıze,ama dolguda gereklıymıs ırılı ufaklı bıkac tane curuk varmıs onları hemen yaptrsın demıs,16.dıs dedı galıba daha buyuk bı curuk varmıs onu ısterse dokgu ısterse kaplama yaptrsın demıs bıde kanal tedavısı gereklıymıs ıkı tane dısınıze
zaten kendı doktorunuzda demıstır ama genel olarak dırekt resımı yorumlatmak ıstedım ben boyle soylemıs doktor kaplama ıcınde guvemılır yerde yapılırsa sorun yasamaz demııs onemlı olan kaplamadn once dıslerın saglıgını saglamakmıs bu kadar dendı😇🤭🙏🏻