GizemElf bende var devlete yaptırdım cok estetik durmuyor birde sadece sorunlu dişe yaptır sağlam dişlerini elletme çünkü komple o sırayı kapliyorlar genelde sağlamlarda gitmesin asla kendi dişin gibi olmuyor görüntü çok kötü değilse hiç oynama bence dönüşü yok çünkü yada dediğim gibi sadece sorunlu dişe yaptır