1prensannesi06 bizde 3 ay 23 günlüğüz sürekli çıkıyoruz magazalarda bile bazen köşede hemen yapar veririm 😅🤭🙊 Termos sayesinde yarın 101 e 30 liraya Termos geliyor Canta boy bakın isterseniz kalitesi nasıl olur bilmem ama denemeye deger bu arada asla cekinmeyin çıkın bende ilk çıkarken çekindim ama suan artık alıstım en kötü bi cafeden sıcak su istersiniz ücret karşılığı hijyenik bulmuyorum derseniz ki ben oyle dusunuyorum Termos alın