Kızlarr yazda geliyor dısarı bolca çıkacagız yarında dışarı çıkmayı planlıyoruz kış bebeği olduğu için hiç çıkmadık :) bebeğim mama ile besleniyor sütüm yok 3 ay 23 günlüğüz sıcak suyu nasıl temin edebilirim nasıl hazırlarım aklıma takıldı termosum maalesef yok henüz almadım ama bu ay almayı planlıyorum şu aptamilin sıvı mamaları varya onlarda aynı mı onlardanmı içirsem hiç içmedi ama ondan da hava soğuk çok mu soğuk gelir acaba sizler nasıl yapıyorsunuz dışarıda 😅