Milena11 dünkü tv güzellemesinden sonra yazdınız sanırım bu postu, izleten annelere ne derseniz deyin karşı bir argüman buluyorlar dün olduğu gibi, ama bir kişiyi bile vazgeçirse şu post yeterli. Televizyon ucuz bakıcı demişler ya çok doğru, anneler bahanelerin arkasına sığınıp çocuğu televizyona emanet ediyorlar çocuk karşısında hareket dahi etmiyor, yaramazlık yapmıyor, sesi çıkmıyor, annede çok mutlu oluyor, tam istediği gibi biblo bebek.