Milena11 tv siz 18. ayı geride bırakmak üzreyiz💪🏻 Evim de pislik içinde değil gayet temiz düzenli😂’Tv olmadan sıkılıyorum evde ses oluyo’ cuların buna nasıl vakti oluyo bilmiyorum. Bütün günümüz oyun,park,yemek hazırlama yedirme, banyo vs şeklinde geçiyo. Bu biraz kolaya kaçma bence. Şimdi gelir bizde izliyoduk ama gerizekalı olmadık diyenler. Valla bence bizim kuşağın zeka seviyesi arşta falan değil zaten, kendimizi kandırmayalım. Ayrıca mesele gerizekalılık değil zaten sanal otizm, dehb gbi kavramları da şu köşeye bırakıyım. Çocuğumda hiç bir sıkıntı olmayacaksa bile bunu denemeyi asla göze almam