Duyulurum Eymenimm34 Valla ben de babamdan biliyordum ama bu başka bir şey 😄 mübarek ay geliyor ama ben çok mutsuzum ☹️
gocebebirbayan EsleminAnnesiiiii35 10+0 bugün. Benim gebelik şekerim var tutmam çok imkansız ilaç da alıyorum
Nik_mik_yok Duyulurum yıllarca eşimden çok çektim , sahura kalkmaz bilmez , uyku sersemi bağırır çağırır saçma sapan konuşur, yemek beğenmez ,yok o tok tutmaz ,yok bu susatır 🥴🥴 neyse ki yola geldi . Artık kolayca kalkıyor ve ne yaparsam yiyor🤣🤣
CeylinEkim Eymenimm34 zor oldu ama yaptım bişeyler poğaça sarma yemeklik haşladım koydum kek kurabiye çok şükür elhamdulillah 🙏🏻
Nik_mik_yok Hiç hazırlık yapmadım, daha önce de yapmamıştım. Ben oruçluyken yemek yapmayı çok seviyorum , çeşit çeşit yaparım ,oyuzden ön hazırlığa gerek duymuyorum 🥰 tek yaptığımız şey alışveriş 🤣
Eymenimm34 Nik_mik_yok Ya öncesinde yapmak da çok zevkli oluyor ayrı bir heyecanı oluyor bence hele sahur da elinin altında pratik oluyor zamanım olsa da keşke yapabilsem diyorum valla ☺️
CeylinEkim Eymenimm34 rabbim herkese dolabını doldurmayı nasip etsin rabbim kimseyi açlıkla terbiye etmesin 🙏🏻
Nik_mik_yok Eymenimm34 ne bileyim ,hiç öyle bı alışkanlık edinmemisim. Sahura poğaça yapacaksam o gece uyumayip yapıyorum ben 🤣
Bebegimicin1 Eymenimm34 biraz börek kurabiye yaptım bira dolma sardım nohut fasulye haşladım köfteleri kızartmalık ve sulu köftelik beyti kebabı için yapıp paketleyip attım karnı yarık için iç harcını hazırlayıp 6 kişilik olacak kadar az az poşetleyip attım küp küm biner doğrayıp attım şimdilik böyle
FHKK Eymenimm34 ben hamileyim tutmıycam eşimde geceden hazırla masaya koy diyor içim rahat etmez hazırlarım onada Allah ne verdiyse yapar yenir. Allah olamayanlara nasip etsin inşallah.. Şimdiden herkese hayırlı ramazanlar 🤍
Eymenimm34 FHKK Bende 2 senedir tutamıyorum bebeklerden şimdide emziriyorum kızım 7 aylık olucak bakalım zorlanmazsam bu sene tutacağım inşallah ☺️Hayırlı ramazanlar