mylittlepony normalde günde 3 kes yaprdı aptamilden sonra 4 gün filan yapamıyordu mamasına zeytinyagı koyuyordum yapıyordu.. mamayı değiştirdim biraz düzene gitmeye başladı ama asla eskisi gibi rahat yapamadı.. tam düzelmedi yine 3-4 gün yapamadıgı oluyor😞