Meryemtrksoy Benim de bebeğim 3,5 aylıkken meme reddi yaşamıştım. Her bebeğim gelişimsel özelliği farklı oluyor. Uykuluyken emzirmeye çalışın, emmek istemediğinde asla zorlama yoksa meme reddini pekiştirirsin. Memede emzirmek için boğuşursan bebek bu olumsuz tecrübesinden sonra memeden daha çok uzaklaşır. Farklı emzirme pozisyonlarında emzirmeye çalış. Bu süreçte biberon kullanma o da meme reddini pekiştirir. Kaşık biberon kullan. Mümkün olduğunca sık sık memeni teklif et emmezse zorlama. Birkaç haftaya geçiyor merak etme. Ama bu süreci nasıl yönettiğin çok önemli. Bu reddin kalıcı olmaması için doğru adımları atman gerekiyor.