Kızlar oğlum 3 ay 10 günlük 2 gündür memeyi gördüğü an ağlamaya başlıyor yatırıyorum kucağıma anlasın kıyameti kopartıyor emzik veriyorum alıyor ama beni emmiyor çok erken değil mi meme reddinin başlaması için genelde en erken 3. Ayın sonlarında başlayıp en geç de 5.ayın başlarında bitermiş ama biz daha 3. Ayın başındayız var mı böyle bu durumu yaşayan ??