ElifB08 Nazlican ben yaptırdım 3 ay 11 günlükken bi ateş Ya da kusma yapmadı gayet normal bi günmüş gibi atlattık
Deletedmom_23 Nazlican 3. ayda ilk dozumuzu olduk. Biz menenjitle birlikte olduğumuz için hafif ateş oldu ve huzursuzluk 😊
Ozlemt21 İki gün önce yaptırdık.. 3 ay 5 günlük.. bizde kabızlık oldu biraz.. ertesi gün yaptı kakayı ama sıkıntı olmadı. Ama asıl olay huzursuzluk ve aşırı sinir yaptı.. fitil yaptırmak zorunda kaldım anca o sakinleştirdi..