Hmyra06 Ben tek basima buyuttum kizimi dogdu 2 ay sonra pandemi basladi, yasaklar falan birsuru sey.. Dogumdan sonra Annem 12 gun kalabildi sadece, cok hastalandi ve cocuga gecmesin diye gitmek zorunda kaldi.. Yanlizdim hep, gayet guzel bakarsiniz hiic merak etmeyin korkmayin.. Bak simdi 2.5 yasina yaklasti kimsenin emegi yok ustunde, babasi dahil kimse diyemez oyle baktim, soyle yaptim diye 😊 Zaman zaman cildirma noktasina geldim ama bir gulusu icimi sakinlestirdi, isitti..