Cangul ilk zamanlarda uyku uyumak için ağlıyordum yalan yok gerçekten çok zor geçti ilk zamanlar. Eşim askeri personel olduğu için yalnız geçirdim üstelik. Ama gerçekten geçiyor. Besle uyut sağım yap derken tekrar beslenme zamanı geliyordu başa sar oluyordu. İlk zamankae 2 satte bir beslenmesi gerekiyordu uyumasiysa saat başı besliyordum. Uyku neydi unutmuştum ve sağım yapmazsam da süt kanallarim şişip tıkanıyordu çok canım yanıyordu o zamanda. Beslerken bı yandan da sağım yapıyordum bazen ya da uyutmaya çalışırken bı elimde de sağım makinası vardı. Bu arada yemek yiyebilmek büyük başarıydi zaten çok aç kaldım. Ama cidden geçiyormuş onu çok iyi anladım. Şu an düzenim ortalama 4 saatte bir şeklinde kızım uyanıyor besliyorum eğer sakinse mizirdanip ağlamıyordu onu oynatirken sağım yapıyorum sonra uyutuyorum bana vakit kalıyor. Ama huzursuzsa ilgilenip uyutuyorum sonra sağım yapıyorum