istanbullugelin34 biz sadece süt anne tabirini kullansak da aslında ortada bir süt aile durumu vardır. Sütle geçen hısımlık kan bağından farksız bir hâl alıyor. Yani emen bebek emdiği kadının ailesine dahil oluyor, süt babası, süt kardeşleri oluyor. Daha da ötesi babasının ve annesinin akrabalarında da aynı durum devam ediyor, yani babasının kardeşi onun süt amcası oluyor vb. Yani nikahı düşmeyecek kısım aslında çok daha geniş bir halka oluyor. O yüzden normal şartlarda böyle karışıklıklara mahal vermemek adına kadınların başka çocukları emzirmeleri çok da tavsiye edilen bir durum değildir. Eskiden kadınlar bir araya gelir biri diğerinin bebeğini rahat rahat emzirirmiş, sonra 20 yıllık evli ve çocuklu çiftler fetva için geliyorlar biz aslında süt kardeşmişiz şimdi ne olacak yuvamızı mı yıkalım yoksa süt kardeş olarak evliliğimize devam mı edelim diye. Çok ibretlik bir tablo, hangisi tercih edilse yine de can acıtır. Postu açan kardeşimin niyeti o kadar güzel ve takdire şayan ki onu asla olumsuz etkilemek istemedim, çünkü haklılık payı var, bu süte ihtiyacı olanlar var. Sadece ciddi bir işe giriştiğinin bilincinde olarak hareket etmeli, bu sebeple özellikle söylüyorum elinde liste olsun eşi ve çocuğu bilsin onlar da bunun bilinciyle yaşasınlar ki ilerde üzücü tablolarla karşılaşma durumları olmasın 💕🌺