Mevaseray_prensesinannesiiii Cangul bende sezeryan oldum 7 ay 24 günlük bebeğim hala iyilesemedim ve hiç bişi fayda etmiyor inşallah rabbim şifa versin size ve bu durumu yaşayan tüm annelere🤲🤲
Nurtalib Cangul genel anesteziyle mi sezeryan oldunuz merak ettim bende iki kez sezeryan oldum ama bel ağrısı yasamadim hic
Sevimliayicik Cangul Geçmiş olsun bende sezeryan oldum ama hiç o kadar zor olmadı beşikten bile alamiycak gibiyse gidin doktora belki başka bir sıkıntı vardır
Vfa34 Cangul 9 ay oldu hala cekiyorum emarda birsey cikmiyor fizik tedavide oldum neler denedim herkes ignenin etkisi diyor insallah biran once gecer hepimizin
sanemsu Vfa34 bel agrınız geçti mü ya da neler yaptınız? fiziğe de gidiyorum hala bebegimi beşikten alamıyorm ne yapacagım bilmiyrm çok oerişan bi durum:(
Vfa34 sanemsu malesef ilk gunki gibi degil bazen daha rahat egiliyorum bazen yine cok tutuluyorum hacamat sülük deneyebilirsiniz duzenli vitamin takviyesi kullanabilirsiniz ozellikle d vitamini ve magnezyum siz emar çektirdinizmi birsey ciktimi
sanemsu Vfa34 evet çektirdim fakat bir sey cıkmadı:( vitaminlerimi kullanıyrm ama insallah geçer en kısa zamanda rahatlarız ne dielim🌸
Vfa34 sanemsu malesef onun biraktigi bir hasar cogu doktorda oyle söyledi en buyuk pişmanligim umarim düzeliriz