Sezeryan oldum 2 ay önce ve o gün bugun bel agrısı cekiyorum gittikçe kötüye gidiyorum annemde kalıyorum kucağıma o veriyor ayakta kucagımda tutabiliyorum alt vs ben degstryrm ama beşikten alamıyorum koyamıyorum kitlenıyorum belim daha agrısu artıyor napcagımı bilemiyorum evime gitmek istiyorum eşim çok çalışıyor evde genelde değil bu kadar uzun sürermi