Hem uygun hem bebeğim 1 yaş gectti diye aldım ama çöpe attım yaa bir hafta hiç tuvaletini yapamadı bir bize yaramadı çok istedim içsin diye zorlamadim daha 3 gün verip çocuk agliodu kabız olmuştu hiç olmaz çünkü🥺 fiyat süper yaradiysa icirin . Bebelac olmuş 400 gram 80 TL yarısı fiyatinda valla 🤦🏻♀️