Bebekilkerr amin cümlemizi 💓
hipp ile içeriği aynıymış zaten, kuzenım karşılaştırdığını söylemişti. Ben de hipp kullanıyorum gazdan kabızlıktan dolayı, iyi geldi . demek ki bebivita da aynı içerikte olduğu için iyi geldi.
Kullanmayı düşünmüyor değilim, e bebekten bakmak lazım.