bertn izin verilmiyor elbette. Kartlar kişiye özel ve fotoğraflı sonuçta. Eşime işyerinden birisi söylemiş ben kullanıyorum sende kullan bak yol parası cebime kalıyor diye. Kullananlar var yani. Uygun mu değil tabii ki ama insanlar nereden ne kar ederim de 3 kuruş elime kalır bi açığımı kapatırım derdine düşmüş. Zora dara gelince insanların aklı hep hileye hurdaya çalışıyor.