bertn Kızlar bugün bi arkadaşım söyledi anne kartını esi kullanıyormuş. otobüslerde falan izin veriliyor mu?
manicurist bertn tabikide hayır? Otobüsteki şöför onu görüyor orda ücretsiz bastığını bir sormazlar 2 sormazlar 3 de biri sorarsa neden ücretsiz diye ozaman ne yapıcak anne kartını mı göstericek saçma
Leyla0613 bertn metro geçişlerinde farkedılmıyor olabilir ama otobüslerde asla kullanmaz şöförler anında bakıyor sesınden ücretsiz akbıl oldugu anlaşılıyor önlerınde monitörde yaş v.s çıkıyor elınden alırlar hemen
Cihangiriinannesii bertn Valla bende şaşırdım çünkü daha önce başkasının 65, yaş üstü kartını kullanınca elinden alınan bir iki kişiye şahit olmuştum
kezban35 Kızlar anne kartı ne oluyor hangi ildesiniz benim haberim yok ücretsizmi oluyor ve nasil kayıt olunur
bertn kezban35 İstanbul icin geçerli 0-48 ay arası yanı 4 yıl boyunca annelere ücretsiz ulaşım sağlanıyor
manicurist bertn ama ekranda görünüyor illa soran biri çıkar haberlere bile çıktı bilmiyorum izledinizmi usulsüzca kullanılan kartlar toplanmış hep
sonsuz17 bertn nasıl başvurulur kızım 2 buçuk yaşında 7 aylık gebeyim kızıma göre 1 sene kullanabilecek kart mı verirler
ZMK bertn benim eşim utanır onu kullanmaya düşünsene herkesin içinde karta şöförün el koyduğunu insan yerin dibine girer sonuçta anneye verilmiş bir hak
bertn sonsuz17 istanbuldaysaniz internetten veya kart verilen noktalar var oraya başvuruyorsunuz kartınız veriyorlar otobüs metrobüs tramvay vapur icin ulaşımınız ücretsiz oluyor