Benim oğlumunda 1hafta düşmeyen ateşi vardı bize devlet hastanesinde hemşire verdi ve anında düşürdü ateşini boş boşuna hergün ilaç içirmek için uğraşmışız zorla içiriyorduk çocuğun psikolojisi bozuldu şimdi meyve suyu bile içmiyor.eczaneden kendimiz aldık çok rahat ettik.inşallah sizinki de hemencecik iyleşir