Sngl_3 İyi geceler bayanlar paranox fitil kaldırıldı deniyor. Bu aralarda bebeğine kullanan oldumu doktor yazdı mı? Oğlumun ateşi var şurup içiremiyorum fitil versem mi şüphede kaldım yardımcı olurmusunuz lütfen.
Nrgs Sngl_3 oğlum doğduğundan beri ateşini düşüren tek şey paranox s ‘ti ama 6 aydır falan bulamıyoruz 😕
limonlukarpuzzz Sngl_3 şurup neden içiremiyorsun canim.. O fitil çok masum değil 39 40 derece ateslerde oneriliyor kullanmasan iyi..
Beken Deletedmom5284 ben daha gecen gun aldim hatta 2 saat oncede bebegime verdi atesi var diye neden kaldirilmisti
Nrgs Sngl_3 ben uyku sersemi yanlış okumuşum siz de bulamıyorsunuz sandım🙊elinizde varsa bebeğinizin de ateşi yüksekse kullanın tabiki, 20 aylıkmış ona tam verebilirsiniz☺️
aybikreis limonlukarpuzzz Hayır ya ateşin 40 olup havale geçirmesini beklemeye gerek yok. Şurup etki etmiyosa fitil kullanılır. Hatta paranox ağrı kesici etkisi de olduğu için huzursuz bebeklerde kullanılıyor masum yani
Deletedmom5284 Sngl_3 tam kullanabilirsin paranox s sorun olmaz ama çok ateşi yoksa yarım kullan derim belki sonra şurup içirmeyi denersin
limonlukarpuzzz Sngl_3 siringayla vermeyi denedin mi canim ben kizim sırıngaya ses etmiyor çözümü onda bulduk ama mecbur kaldiysan yapacak bisey yok geçmiş olsun .
Sngl_3 limonlukarpuzzz şırıngayla yiyeceklerin içinde meyve suyuyla hepsini denedim canım malesef tadını biliyor çıkarıyor. Antibiyotik de aynı şekil içmiyor onun için iğne yazıyor doktor 😔
yektasmom Sngl_3 biz kullandık ben çok da memnun kalmıştım hatta şuruptan daha iyiydi en azından benim oğlum 4 aylık şurup içmeyi bilmiyor fitil daha iyi olmuştu
Nrgs aybikreis gerçekten mi ya biz aylardır kaç tane eczaneye sorduk hepsi de artık gelmiyor dedi, daha geçen hafta oğlum üst solunum yolu enfeksiyonu oldu kaç tane ateş düşürücü şurup denedik fitil olsaydı hemen düşürürdü 😕
limonlukarpuzzz aybikreis surup içmemiş öncelik surup diye dedim ben.. Havale icin 40 dereceye gerek yok genetikse 37 derecedede geçiriyorlar Allah korusun.. İnatci ateşte surba dirençliyse ateş fitol tamam ama diger trlu fitili çoğu doktor önermiyor..
Sngl_3 Deletedmom5284 ateşi 38 duş aldırdım geçmiyor çok titriyor yanaklar kulaklar kırmızı yarın doktora randevü aldım daha çıkarsa son çare fitil vereceğim teşekkür ederim doktora da gidince sorarım fitili