Nurgul55 Deletedmom_33 bestlak kullandim faydasini gördüm ama bebek emmedigi süreve bir zaman sonra kesilir kendi sağdığınız bebeğin emmesi gibi olmaz. Bebeğinize emzirmeye çalışın gittikçe sütünuzde artar. Bol su için emziren anne çaylarından için birde diyet yapıyosanız yapmayın dikkatli beslenin sadece sütünüze faydası olur
Deletedmom_33 Nurgul55 En sonunda eds sistemi denemeye başladım dün emmesi için. İlk deneme başarısız oldu kıpkırmızı oldu ağlamaktan 58 günlük bugün ne kadar işe yarayacak emin değilim artık deniyorum 😐
Kafam Deletedmom_33 galactago denicem bende bestlak cok ise yaramadi solgar almistim duzenli kullanmadim benimde kesildi geri getirdim arrtirmaya calisoyorum suan ne varsa denicem
Deletedmom_33 Kafam Valla bende kesilmesin diye uğraşıyorum power pump, eds yöntemi, çaylar, yeşillik, çorba artık ne varsa dedikleri deniyorum
Nurgul55 Deletedmom_33 Hiç bıkmadan devam et illaki emcektir canım emmezsede olsun artık her bebek emmiyoki sonucta canıni sıkma
Deletedmom_33 Nurgul55 artık son çareler deniyorum olursa olur olmazsa çıktığı kadar sagip mamayla devam edeceğim