Anneler merhaba. Bestlak veya Galactago süt arttırıcı damlaları kullanıp faydasını gören var mı?
Bebeğim emmiyor. Sağıp biberonla veriyorum ama 1 ayda sütüm neredeyse %60-70 azaldı. Bu gidişle de kesilecek. Rezene, ıhlamur, moms tea, su ve yeşillik yiyor içiyorum ancak bir faydasını görmüyorum. Tabi azaldı, kesilecek vs stresi de var üstümde aşırı derece.