Hangi sigarayı içiyorsunuz bilmiyorum ama bence ince nikotin oranı düşük sigara içseniz daha iyi olur. Ben emzirme boyunca içmedim baş ağrısı canımın isteği çok umrumda olmadı onun sağlığı daha önemliydi ama içen arkadaşlarım ve kız kardeşime ince sigara tavsiyesi veriyorum en azından zehir oranı düşük anı kurtarıyor