Neslihanbew ya o bebekten bebeğe değişir. Bebeğim 13 ay hiç sallanmadı ayakta. İşe döndüm, kayınvalidem ayağında salladı. Ben yine kucağımda uyutuyordum. Ama diş dönemi geldi, iştahsızlık vs başladı. Kesintisiz neredeyse 1.5 ay ateş düşürücü kullandık. Hep 38 ve üstüydü ateşi. Doğal olarak sallanmak istedi. 40 dakika da bugüne özel ilk defa olan bişeydi. Bebekten bebeğe değişir. Kimisi hiç sallanmayı sevmez mesela