Baakpnr- 2 yaşındaydı bi gece yine meme kucak ayak üçlüsü içerisinde kısır döngüye girmiştik gerçekten sevmiyor uyumuyor yani 😅 saatlerce uğraştım resmen oturdum ağladım ben artık hiç uyuyamıcam dedim. 🤣 sonra oğlumu yanıma yatırdım bak karanlık oldu bizde yataga yatıp uyuyoruz hadi sende böyle uyu bundan sonra ben sana masal anlatıyö falan dedim tam 2 saat üstümde tepindi agladı yattı yuvarlandı ama 2 saatın sonunda ilk defa kendi uyudu ben o arada bişeyler anlattım artık ne kdr dinlediyse 🤣 te sabahtan başlıyodum oğlum bak kendın uyudun sen aferm falan akşam olunca yine bütün ışıkları kapatıp hep beraber yattık masal anlattım şarkı söyledim yine üstümde yuvarlandı bişeyler. 🤣 ara ara salla diye teklifleri oldu mızırdandı ama valla direndim zaten uykusuz kalıyodum bi hafta sonunda mızırdanmayı bıraktı ama oğlumun bi takıntısı var benm kirpiklerimle oynar birazda o şansım vardı kirpiğimle oynarken dalmaya başladı dalma süresi git gide azaldı oh sonra bi baltım gecede kalktıgı zaman hadi uyu daha karanlık falan dedim geri uykuya dönmesi kolay oldu ☺️ Sabır lazım biraz ama alışıyolar bak biri anlatsa inanmazdım