Meri-Meri GiybetReis biz doğuduğumuzdan beri kabızlık sorunu yaşamadık hiç o yüzden yaşamamak için hangi mamayı alacağıma karar veremedim. Zeytinyağını biliyorum evet yada mamadan sonra azıcık su da verin diyorlar kabız için
Seyyid_Ali_2021 Meri-Meri evolvia kullanıyorum gayet sindirimi kolay doktorum bu mamayı önermişti.fiyatı da 800gr. 139tl
Papatya08 Meri-Meri bende hip kulanıyordum pahalandı sma ya geçtim memnunum hip açıktırıyor erken diye forumda okumuştum fiyatı da uygun İnterneten alıyorum arada
Papatya08 Meri-Meri optıpro var sadece zaten 1 numara için onu kullanıyorum memnunum bir şey yaşamadım suana kadar
Nilya88 Meri-Meri sma kullanıyorum iyiki de kullanıyorum çok memnunum 800 Gr 120 TL aliyorum ilk bssta Aptamil kullaniyodum Aptamil daha tok tutuo ama gaz yaptı benim bebeğimde sonra sma geçtim 5 aydır kullanıyorum gayet memnunum
DamlaTa Meri-Meri hipp bizdede çabuk acıktırma ve kabızlık yapmıstı, bebelac gold muhteşem bir mama. Aptamilde denemiştim ıkınarak gazını çıkarıyordu. Bebelac ta hiç sorun yaşamadım. Her bebeğin bünyesi farklıdır deneyerek gitcen annesi.
Minisinannesiii Meri-Meri sma kabiz yapiyo diyolar ama bebelactan hic duymadm benim oğlumda da olmadı
syaby Meri-Meri 8 aylık hep Sma kullandı hanibana sitesinden toplu alıyorum tanesi 116₺ ye geliyor ama 4.5 aydan sonra başka mama kabul etmeyebilir önce küçük boy alıp dene bence ben kaşık mamasına zor alıştırdım hala kendi mamasını istiyor bazen
yigitberil Yenianne0681 hangisi biz sma comfort kullandık ikizlerimin biri ishal biri kabız oldu bende mama değiştiricem kararsızım
Meri-Meri yigitberil sma optipro kullanıyorlar genelde. Ben hala mama alamadım yarın alacağım bebelac gold sma arasında kaldım hala araştırıyorum