Meri-Meri Valla dene sakın ucuz diye kötüdür diye düşünme ben araştırdım ettim öyle sadece fiyatına bakıp karar vermedim Bebelac bizde kabızlık sorunu yaptı o yüzden değiştirmek istedim araştırdım ettim sonra bu mamayı biri önerdi hippin muadili gibi Bebelac ilede gittim karşılaştırdım almadan sonra aldım bı kezde olsa dene derim memnun kalacağına eminim kullanan herkes memnun gelişiminde de bir sorun yok besliyor