Oncelikle bir doktora muhakkak gorun. Duzelmesi falan kisiden kisiye oyle degisiyorki… Ben 55-60 gun arasi gitmistim lohusaligim 55gun surmustu bittikten sonra gittim. Doktor asiri sasirmisti ne cabuk duzelmis diye, hem rahim hem vajina hem dikis. 2 hafta sonra adet gordum zaten. Ama benle dogum yapan arkadasim 40indan sonra gitti dogumdan sonra cok duzelmemisti biraz daha gec duzeldi. Dogumu yapan doktor mudahalesi de onemli bence. 1 seneye kadar bekle bence muhakkak baaaaya duzelir. Baktin hala duzelmiyor caresi de var hiic takma kafana😘