Ya boyle bi soru soruyorum kusura bakmayın normal mi bilemiyorum cunku. Normal dogum sonrası vajinamda bosluk var gibi genislemis yani bu normal mi dikislerim vardi dikisler dustu ama eskisi gibi degil kocaman bi genislik var boyle mi oluyor 50 gun oldu dogum yapalı. Dogumdan 1 hafta sonra kontrole gitmistim sorun yoktu ama 40 kontrolune gidemedim bebegim cok agliyor birakacak kimse yok diye. Simdide agda yapacaktim vajinami oyle gorunce aklima takildi 🤐🤷🏼♀️