Melishilal Oğluşum 4 aylık oldu ve sunnet ettırmek ıstıyorum. Özelden fiyat aldım 6,500 tl rakam verdıler acıkcası gereksız buldum. Devlet hastanesınde yaptıran annelerımız var mı ? Nasıl ilerliyor neler oldu bitti bir anlatır mısınız ? 🐣💙
Gul-42 Melishilal Yuh daha yenı yaptırdım evde 500 tl ye o fıyat nedır ya özel doktor geldı evde yaptır cnım
Arlsny Melishilal hangi şehirdesiniz ben de Denizli de özel hastanede 1200 e yaptırmıştım sizinki gerçekten çokmuş
TlhErva65 Melishilal ya eve sünnet ci getirdik uyusturdular kestiler ama uyuşması geçince biraz agliyabilir ama çok temiz ve güzel oldu
Gul-42 Melishilal cnm eve doktor gelıyor. Yere örtu serdık zaten butun malzemlerı var biz ılac aldık sadece ıgne yaptı on dk bekledık sunnetı yaptı yapıştırdı dikti ılk ıkı gun cok agladı bardak koydum altına hasta bezi serdim hep hıc baglamadım aglamasın acımasın dıye sonra bardakla bez bagladım bes gün son bardağı aldım ılık suya oturttum gunluk bebek hareketlenmeden yaptır kesınlıkle
prens_annesi_2 Ben İzmirdeyim oğlum 13 aylık devlet hastanesi pandemiden sonra sunnet yapmıyor artık bizde hastanede istiyoruz ama yapmıyorlar en son çare eve doktor gelip belli bir ücret karşılığı yapıyor gidiyor galiba bu şekilde olacak bizimde
Melishilal prens_annesi_2 ay bızde ızmır deyız karsıyaka da aydın mevsim e sorduk bu fıyatı aldık nerede yaptırıcaksınjz ?
Melishilal Deletedmom_23 çok geçmiş olsun, doktor mu cagırıyorsunuz eve yoksa sünnetçi mi ? Cerennh izmir
Deletedmom_23 Melishilal Özel hastaneden bir doktorla anlaştık ve eve çağırdık. Evde sünnet oldu oğlum 4 aylıkken 500 tl ücret ödedik. Bebeğim güle oynaya sünnet oldu. İğneyi dahi hissetmedi. 🤗 Sünnetten sonra bir kere bile ağlamadı ki günde üç kez geri sıyırma işlemi yaptığım halde 🤗 Merhemini sürdüm. 2 gün bardakla bez bağladım. 3. gün ılık suya oturttuk. 4. gün yıkadık. 1 haftaya kalmadı iyileşti çok şükür 🤗
Hazan90 Melishilal ben bugün yaptırdım, 1 yaş altı lokal yapıyor doktorumuz. İğne yapıldı bölgeye. 30 dk sonra sünnet için aldılar biz girmedik. 10 dk sonra çıktı. Yapılacakları söyledi. Krem ve ağrı kesici şurup verdi. Bebeğim iğne vurulurken 2 dk çisini yaparken de biraz ağladı.devlette yaptırdık ayrıca. Hastane ortamı olmasını istedik eşimle.
Azizecelik68 Deletedmom_23 bide doktor bizim tanıdıktı kardeşimin sünnetini de o yapmıştı 1000 TL bile fazla gelmişti bana ama mecbur yaptırdım Fransa da yaşıyorum burada daha pahalı sünnet yaptırmak estetiğe giriyormuş
Yamanmoms Melishilal izmir sunnet klinigi var yusuf demircan 1.800 tl ye yaptirdim cok memnun kaldik bi gorusin istersenjz
Deletedmom_23 Melishilal Doktor, sünnetçi değil. Bulunduğum şehirde kendisi oldukça iyi bir özel hastanede görev yapıyor. Hastanelerde ödenen ücretin çoğunu hastane alıyor bu sebeple evlere de geliyor doktorlar
prens_annesi_2 Melishilal büyük ihtimal özel hastane yerine eve özel doktor getirtcez henüz bizde karar veremedik