bugün kızıma 2 armut 2 elma aldım kızlar 20 lira ödedim cuma günü de hiç fiyata bakmadan karnibahar ve brokoli aldım inanın en fazla 300 gramdir ddim kızım yer sadece 3 e bölerim haşlarım kasaya geldim 55 lira ddi karnıbahar 30 brokoli 25 ddm ah tatlı kız vah tatlı kız canım benim kalsın 😂 havuç ve balkabağı aldım geldim 1er kilo 30 lira 😂
az önce su sipariş ettim nestle alıyoruz hep bir an da 13liradan 17 oldu 15e düştü 3 hafta önce 20 lira olmuştu bugün adam 2 lira daha abla deyince 22 mi oldu ddim evet ddi al götür diyesim geldi bi an ama diyemedim 😂 ağlanacak halimize güler olduk bizi bu hallere getirenlerin vicdani rahat mi acaba çocuğuma kuzu kemik alıyoruz çorbalarına koymak için kemigi bile parayla 12 liraya alıyoruz