BeyzaN77
BeyzaN77
merhaba😊 Ben hastaneden çıkarken sprey sıktılar bantı çıkardılar bi daha hiç bant takmadım. Doktorum depend külot giyme terletir vs gerek yok hava alsın o bölge, kuru kalmalı, nemli kalmamasına özen göster demişti. Bıçak saplanır gibi şiddetli acı hissi benimde 15-20 gün oldu. Zamala azalarak bitiyor acısı. Ama çok tedirgin oluyorsan eğer ne yapman gerektiğinle ilgili mutlaka doktoruna danışmalısın.