BeyzaN77 canım ben bandı 10 gün sonra çıkartım, 10. Günde doktoruma gidip o çıkarttı hatta orda. Sonra 2-3 gün daha bekleyıp öyle duş aldım. Korkumdan. Yani 13 gün sonrs banyo yaptım ne cesaret sende. Bende o dediğin şeyden olmadı sadece dikiş acısı vardı geçti. Vucudumu yıkadım bacaklarımı vs. Gobegım ve ust bolgemd 13 gun boyunca su degdırmedım, buyuk ıslak memdıl alıp eşimden yardım ıstedım sırtımı falan vucudumu sildi. Öyle geçti benim sürecim