Esmer03 kişisel mi, bakım mı, o ne? 😂🤣 şaka elbette:) fırsat buldukça tabii kabak lifli sabunla yıkarım bazen üzerine aloe wera .. ben çok maske yapardım yüzüme diş macunundan tut yumurta beyazına kadar sürmüşlüğüm bile war hangi birini söyleyim ki 🤷🏼♀️ Eskisi kadar zamanım da olmuyor malesef. Ama siyah noktalar için kil weya kabak lifli sabun öneririm. Benim cildim hep kuruydu o yüzden siwilceli yağlı tipler için genelde karbonat limon tarzı maske karışımlarını öneriyorlar ama aman dikkat tahrişe sebebiyet werebilir. Eğer bulabilirsen awokado da çok iyi gelir. Efendime söyleyim domatesi sıkıp suyuna un eklersen mithiş bir beyazlatıcı olur. Pirinç unu maskesi de en sık kullandıklarımdanDI 😬