Esmer03 bayan kuaförüyüm çalışıyorum saçlarıma ombre yaptırdım işyerinde makyaj yaparım yüzüme herşey iyi gelmiyor bazen sivilce çıktığında soda uyguluyorum hemen söndürüyor çok iyi geliyor bir çay bardağına yarım soda döküyorum pamuk yardımıyla içine batırıp çıkartıyorum pamuğu sıkmadan asitiyle birlikte yüzüme sürüyorum ve öyle yatıyorum sabah yüzüm çok iyi oluyor