Esra26 canım anne sütü alıyorsa, 1 yaşına kadar içirmesende olur.Zaten emin ol içmiyorlarda doru dürüst.Ben 1 yaş dolana kadar hiç içirmedim, havalarda sıcaktı sen düşün.şimdi 14 aylık ha bire su su su diyor.yeri geliyor karnını suyla doyuruyor.işin açıkcası şuan önceliğiniz hala mama veya anne sütü olduğu için, suya pek ihtiyaç duymuyorlar.Susamıyorlar yani,o yüzden içmiyorlar.