Bebeğim 7 aylık, 4.5 aylıktan itibaren tadımlara başladık. Ek gıdaya devam ediyoruz. Amma velakin su içme konusunda başarısısız. Wee’nin küçük su biberonunu almıştım, işe yaramadı. Mama yediği eski biberonuna koydum suyu, ondan da içmedi. Önerebileceğiniz, su içmesini kolaylaştıran suluk var mı acaba?