Bizde bağırsak enfeksiyonu geçirdik ancak asilarimiz var kaka tahlili de yapıldı
Rota ve Adobe virüs değil
Çok şükür antibiyotik ve probiyotik kullandık
Birde sıvı tiz verdiler kaybettiği tuz mineral geri kazansın diye, bir de extra çinko şurup ishali kesiyir Muş diye
Çok şükür toplarladi
10 günu geçmişti bizimde