Kızlar benim bebeğim de 2 aylıktan beri mama reddi vardı 10 tane mama değiştirdim yese bile kusuyordu en sonunda gözü açık yememeye başladı uyduğunda da az yediği için kilo kaybetti sonra alerji oldu test vs her şey yapıldı ar mama gaviscon alerji maması kullanmadığımız şey kalmadı. En son mamalara alerjisi olduğunu sindiremediğini hazmediğini anladım perga mamaya geçtik belki duymuşsunuzdur keçi sütüyle veriyorum 4 aylıkken başladık ve bebeğimin iştahı açıldı kilo almaya başladı. Sizin süreciniz de benimki gibi demek istemiyorum sadece tecrübemi anlattım inşallah toparlanırlar çok yorucu bir süreç