Bizimki de aynı atak dönemini bitmesine yedi gun kaldı diyor ama bizimde 3. Aylıkken başladı hala.devam.ediyor iciremiyorum mamasını zor bels.telefonla oynaya oynaya bir saate anca şaşırdım.kslrim denemediğim mama kalmadı belki tadını sevmemistir diye biberon degsitirdim kaç tane yok yine aynı