nutellayiyensincap GiybetReis 9 ay 20 günlük evet hoşuna gitmişti😌 ben alayım elbet kullanırız mantığındayım şu an ilgisini çekmese de..
watermelonlove nutellayiyensincap bende bardabas istiyorum ama tanıtım videosu bulamadım ayına göre 8 aylığız
Duyulurum nutellayiyensincap ben de şimdi duydum sizden, YouTubeda bircok video var içeriği ile ilgili, bakma fırsatınız oldu mu?
nutellayiyensincap Duyulurum evet biraz baktım ama ben whatsapptan bilgi almak için de yazdım onlara 10. ay kutu içeriğinde neler var diye ‘ Her ayın kutusu ayın ilk günü paylaşılacaktır’ böyle bir cevap verdiler çok anlayamadım mantığını🤦🏼♀️
Duyulurum nutellayiyensincap anladım… bir de yeni bir oluşum sanırım. Adım adımın batmasına müteakiben açılmış 😄
nutellayiyensincap Duyulurum forumda 2020’de de sorulmuş aslında ama reklamı iyi yapılamamış bir firma sanıyorum😄
nutellayiyensincap Duyulurum al işte güven problemi oluşturdu şu an bu ibare🤦🏼♀️ Çünkü 2020’de sorulmuş burada🥹 bilemedimmmm