kirmizibasliklikiz_ Diva ya bende giydirmek istemiyorum ama corapsiz olduklarinda uyumuyorlar 😂 ayaklarıyla oynuyorlar oraya buraya surtuyorlar asla uyumuyorlar o yuzden mecbur corap giydiriyorum. Sizin oyle bir durumunuz yoksa giydirmeyin evinizde sıcakmış zaten
Ikikizkardes Diva açarlar bazen ama doğalgazlı zaten evlerimiz birde bebeğe kalkıyorum sık sık o zaman kapıyorum üstlerini
06-ikra-06 Diva 2.5 yaşında kızım yazın giydirmiyorum ama bizimki hiç üstünü örtmediği için kışın giydiriyorum. Oğlum da 6 aylık onada giydiriyorum çorap yazın giydirmem ama
glsma06 Diva ben artik havalar guzellesti diye cikariyorum geceleri bir de battaniyenin altinda kdigindan usumuyor 3 ,4 gundur corapsiz yatiriyorum 6 ay 5 gunlik
Y-A-Annesi Diva patikli kıyafet daha rahat oluyor gece. ama ben de giydirmiyorum gece patiksiz olunca üşür ya
Teemo07 Diva yoooğğ sıcacık oluyor, Ben kontrol ediyorum geceleri. Örttükçe açıyor. Sıcaklıyor demekki diyorum.
Diva pamuksekerinannesii bende pek sevmem geceleri giymeyi gecen acaba o seviyormu diğe düşündüm ondan kararsız kaldım