Tugba06 benim de suan 2 aylik bebegim var. muhtemelen 6-7 aylikken ben de 12 saatlik bir ucus yapacagim ama bebekle ilk defa ucaga binecegim icin sikinti ben de de var. bebek arabasini kapi girisinde verip, bagaj bandinda alan cok arkadasim oldu. Yani normalde iner inmez size bebek arabasinin verilmesi lazim ama thy bagaj bandindan alabilirsiniz Demis arkadasima ve kiz perisan oldu bebek, kabin valiz, diger cantalarla. Bazen cok kiziyorum thy ye. Biz Turkuz oncelik Bizim olmasi gerekirken yabancilara daha cok ihtimam gosteriyorlar uzun ucuslarda. Dunyanin pek cok yerini gezdim bekarken. Pek cok hava yolu sirketi kullandim. Ama bu ayrimcilik bir thy de var. yani prosedur neyse onu uygulamalari gerek. Siz kapida bebek arabanizi verirken, indiginizde yine kapida almak istediginizi sozle beyan edin..