Tugba06 girişte bırakıyorsunuz,,, mesela uçağın olduğu yere transferle mi gittiniz uçağın merdivenlerinin orda ya bir görevli bekler ya da koyup geçersiniz toplayıp bagaja yolluyorlar, transfer değilde balkondan mi geçtiniz uçağa, ozaman da yine kapıda ya görevli oluyor ya da tam uçağın ağzında bırakıyorsunuz, uçağın içine yanınıza musade etmezler, musade ettikleri şey uçaklara müsait pusetlermis, ayrıca bunun için ekstra bilet kesiliyor sanırım, zaten uçağın içinde telase olur size de, bagaja yollayın direk bence :)