Familyboy Ay tabi canım 😍 Dün gece 3 buçukta uyudu öptüm kokladım tötüne sarıldım uyudum oh gerçek huzur 😇 Ama bdn diyorum biz bu kadar uğraşıyoruz büyütmek için tabiri caizse bı yerimiz yırtılıyo İNSALLAH bize hayırlı güzel bir evlat olurlar bütün annelerin bebeleri