Arkadaşlar iyi geceler normalde uyku bilmeyen bi bebegim var gunduz taş patlasın 40 dakka uyur sallaya sallaya gecede çok sık uyanır 10 aylık 2 saat oldu daha uyanmadı özlüyorum vallaha kendimi boşlukta hissediyorum yat uyusuna diyeceksin ama garip bi şekilde uykum gelmiyor bi o tarafa bi bu tarafa dönüp duruyorum oyle iste ya alışmışım uyumamasina 2 saat uyusa boşlukta hissediyorum 🥲🤣🤣