pinkooo_02 testi 2 aylıkken yaptırdık ama negatif çıktı. Dr testte negatif olması önemli değil diyetle anlaşılır, diyet yapınca belirtiler gidiyorsa alerjisi var demektir dedi. Ama testte çıkmaması demek ki ağır alerji değil yaşla düzelecek demektir dedi. Hem deri hem kan testi yapıldı negatif.
Belirtiler ciltte aşırı bir döküntü yüzünde. Mukuslu gürültü kaka ve hırıltıydı. Başka belirti yoktu. İlk bir ay mama kullanımı olduğu onun tetiklediğini düşünüyorum. Komple inek sütü yani mamalar kaldırmıyor çocukların bağırsakları.